Nagy Árpád EV,Nagy Krisztina EV mint a parfumgardrob.hu honlap üzemeltetői a testre szabott kiszolgálás érdekében a felhasználó számítógépén kis adatcsomagot, ún. sütit (cookie) helyez el és olvas vissza. Az oldal használatával Ön beleegyezik a sütik felhasználásába.

Hugo Boss

A Hugo Boss világa

A Hugo Boss márkát egyszerűen három jelzővel jellemezhetjük: a márkát a siker, a kiválóság és a német precizitás fémjelzi.
A piacvezető divatmárka a 90-es évek elejétől kezdett karórákat gyártani. A világhírű vállalat később piacra dobta a Boss Selection High End karórákat, melyek kínálatuk csúcsmodelljeinek tekinthetőek. Négy modell kialakított dátummal, mechanikus szerkezettel és zafírüveges hátlappal is rendelkezik.
A Hugo Boss karórák egyre nagyobb népszerűségre tesznek szert, ennek oka különleges eleganciájuk és megbízhatóságuk. A márka órái diktálják a divatot, egyedi és összetett számlapjaikkal, igényes anyagaikkal és letisztult formáival hatnak igazán különlegesnek.

A márka születése

A Hugo Boss napjainkban az egyik legnagyobb divatmárka, melyet 1923-ban Hugo Ferdinand Boss alapított a németországi Stuttgarthoz közel, Metzingenben.
A vállalat eleinte öltönyök gyártásával foglalkozott, ma azonban különféle termékeket, kiegészítőket is kínálnak a divat szerelmeseinek.
1970 után Boss Black néven tettek eleget a vásárlói igényeknek, majd 1984-ben piacra dobták a Boss No1 parfümöt is, a vállalat profilja egyre bővülő tendenciát mutatott.
15 évvel később, 1999-ben a márka létrehozta a Boss Orange vonalat felismerve a növekvő keresletet a sportosan elegáns stílus iránt. Ez az új irányvonal élénk színekkel, újabb anyagokkal hódította meg a fiatalabb korosztályt is.
A Hugo Boss márka napjainkban 6000 üzlettel számol a világ 110 különböző országában és népszerűsége máig is töretlen.

Rendezés: